Nødprosedyrer
Ved driftsstans sender systemansvarlig/stedfortreder melding til Software Innovation .
Dersom arkiv- og saksbehandlingssystemet er ute av drift mer enn 3 dager gjelder følgende:
Serveren er nede
· En arbeidskopi leveres til avdeling/saksbehandler
· Saksbehandler må gi beskjed til Seksjon for dokumentasjon- og informasjonsforvaltning (SDI) om hvordan dokumentet er besvart
· Kopi av utgående brev signert av saksbehandler og leder sendes SDI for journalføring i arkiv- og saksbehandlingssystemet
· SDI registrerer sakene i etterkant
Skanneren er nede
· Posten blir skannet via kopimaskinskanneren og journalført i arkiv- og saksbehandlingssystemet
· Hastepost prioriteres
Serveren og skanner er nede
· SDI registrerer manuelt
· En arbeidskopi leveres til avdeling/saksbehandler
· Saksbehandler må gi beskjed til SDI om hvordan journalposten er besvart
· Kopi av utgående brev signert av saksbehandler og leder sendes SDI for journalføring i arkiv- og saksbehandlingssystemet
· Dokumentene blir registrert i arkiv- og saksbehandlingssystemet i etterkant
Varsling
· Varsling skjer via driftsmelding på HiOAs hjemmesider
Laster...